onsdag, mars 26, 2008

Nublu.se


Är inte detta nyckelskåp helt underbart så säg! Det finns att köpa i min favorit e-butik när det gäller inredning, www.nublu.se ! Sanna har otroligt mycket saker man vill ha, ha, ha...



Jag har ju totalt kärat ner mig i kronor! Dessa kronor är ju för söta för att motstå eller va säger ni?




Andra saker som jag föll pladask för är de här betongkrukorna! Visst är de härliga!?
De kommer göra sig så fina nu i vår.. (om det nu bli någon vår, i detta snöoväder)


Bilderna är lånade från nublu.se

1 kommentar:

Sanna sa...

Inte visste jag att du var en sådan sucker för kronor! :-)

Er hall har helt klart potential, hur har ni tänkt er slutresultatet?

Idag har jag testat Chai Latte (starkt!) och Äppelkaka (fantastiskt!). Nu måste jag bara få upp en hylla till i köket för mina teburkar... :-D